16/06 W8 Belgisch Kampioenschap Masters Sint-Niklaas dag 2

:: speer
:: 110m horden

Behoorlijk stijf, doch eerst hier thuis al even opwarmen... http://www.val.be/?mnuid=832

Werd 37m37 en 18"79; derde en tweede plaats. Het is een goed weekend; heel veel bijgeleerd!!!

- voor 100m sprint te optimaliseren kreeg ik enkele goede tips van Luc Vervynck... rompstabilisatie tijdens opwarming en startoefeningen met 1 startblok
- voor 200m sprint te optimaliseren moet ik meer trainen met weerstand. En dit nummer is mijn grootste liefde...
- voor speer: wat is dat toch!!! consequent verder gooien in opwarming?! Ik denk dat de geforceerde snelheid mij op één of andere manier meters kost; ik ga dit geleidelijker moeten opbouwen
- voor horden: niet! nooit! zomaar op de tweedelaatste horde al uitlopen en toch je PR breken. Kieken. En in volle adrenaline kom ik op de eerste horde verkeerd uit.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten