20/06 vormpijl stijgt?!

Na de eerste tienkamp ben ik niet bij de pakken blijven zitten... Het aangepaste trainingschema ligt me, en de focus is er volledig. De mensen om me heen zitten in dezelfde flow: dat is super! Doch blessures alom bij jong en oud. Ik blijf er gelukkig van gespaard.

19/ 06 Speer ging als nooit tevoren. Het maakt me gewoon gelukkig.

Elard ging me achterna; die kerel snapt waar het om draait. Alles wat je hebt meegeven aan de speer. De techniek in functie van de kracht en snelheid is 'next level'!
:: opwarming
:: speeroefeningen
:: worpen 1, 2 en 3 kruispas
:: Zelezny's
:: 4 volle worpen

17/06 Sprint met zware benen van de polsstok de dag ervoor. Terecht geen medelijden van trainer Ilse. Toch geslaagd door het goed motiverend gezelschap!
:: opwarming
:: lenigheid en hordenbeweeglijkheid
:: 3 versnellingen + 1 op spikes
:: 3 reactiestarts uit startblokken
:: 2x 60m voluit
:: 2 reactiestarts
:: 2x 60m
:: 1x 350m bollen; 58" met Margo
:: uitlopen
:: kogel abc

16/06 Polsstok met volle frisheid. Zwaarder dan ooit.
:: opwarming
:: aanloopoefeningen
:: 4 pas opbouwend naar 12 met mobiele insteekbak
:: 12 maal volle aanloop en sprong 3m00
:: uitlopen
:: speer abc met knockenbal

15/06 Kogel waarbij ik toch probeer van er een paar fouten uit te krijgen.
:: opwarming,  gooien voor en achter
:: uit stand
:: 2x 2x 200m r=3' sr=8' 29" a 31" met Ye

14/06 BK polsstok masters met trainer Elie te Deinze.
Tweede geworden met 3m00. Eerste werd Dirk Ledigen met 4m00! Hij is een jeugdatleet geweest bij Elie...

10/06 Horden door Ilse met Margot en Ye.
:: 12' opwarmen
:: lenigheid en hordenbeweeglijkheid
:: 3 versnellingen + 1 op spikes
:: 3x 1 horde r=3'
:: 3x 2 horden r= 4'
:: 3x 5 horden r= 8'
:: uitlopen
:: abc discus

09/06 polsstok en het ging hoger dan ooit...
:: polsstoktraining
:: stabilisatieoefeningen

08/06 kogelstoten;  een betere dag...
:: aansluitend 2x 400m bollen r=5' 1'10"

07/06 Beker van Vlaanderen Masters Lanaken
:: vierde geworden in tweede landelijke;  dames werden derde!
:: speer
:: discus
Eigen prestatie is ok! 400m niet gedaan wegens pijn in kuit en achillespees.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten