28/04 T55 Verspringen

:: Opwarming
:: Loopoefeningen
:: 8 Sprongen volle aanloop

Slechts één uurtje kunnen trainen, en dan nog op mijn eentje. Fysieke vermoeidheid weegt. De eerste drie aanlopen met 89 voetjes was niet goed, 87 voetjes gaf gelukkig meer ruimte om hoog te gaan. Dus toch iets geleerd. Hoe dan ook: met grootste moeite over vijf meter. No good! 
Deze middag gaan supporteren voor de ASVO-Freddy's en Patrick op de Loop van Vlaanderen.












Soms is het allemaal wat veel. Maar ik maak gestaag vooruitgang denk ik. De eerste wedstrijd op het programma is 12 mei voor de Beker van Vlaanderen AC... Ik doe speerwerpen en zou graag eens uitpakken en verassen; wie weet. De eerstvolgende wedstrijd daarop is pas 9 juni (Beker van Vlaanderen Masters in OUDENAARDE!); daar zal ik 100m, ver en 4x400m doen. Op de 100m is Dirk Bonte normaal gezien enkele tienden sneller; op het verspringen zijn we met 4 gelijkwaardige concurrenten (als ik het goed doe); op de 4 x 400m hoop ik afsluiter te zijn. Als iedereen present geeft maken we kans zéér goed te eindigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten