13/01 polsstok en een verrassing

:: opwarming
:: stretching
:: turnoefeningen op de mat
:: loopoefeningen
:: zespas polsstok
:: uitlopen

Wat een hondsdagen. Vooruitgang zit er blijkbaar niet in, en dat doet me vragen stellen bij de zin ervan. Er moeten toch manieren zijn om trainingseffect te krijgen en tevens de nodige motivatie te vinden of te houden. Blijkbaar is dat iets wat nog niet in atletiekscholen in Vlaanderen ontdekt is. Volgens mij een gat in de markt. En ik denk heel eenvoudig aan te pakken, maar daar zijn we te serieus voor zeker? Met spelvarianten moet toch (oh zo) veel mogelijk zijn?!


Toch een fantastische dag: zonet jeugdvriend Wim tegen het lijf gelopen! Dat maakt me oprecht gelukkig, en ik stop spontaan met zagen... needle and the pain reaction goed hard niet saai :-)

De Wim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten