W4 09/03 Belgisch Kampioenschap Masters Indoor

:: 60m horden: tweede plaats Masters40 9"99
:: verspringen: vierde plaats Masters40 5m36

 ’s Ochtends zilver behaald op de 60m horden… mijn titel van vorig jaar dus kwijt. Maar wel in een uitstekende tijd van 9”99… ik had kunnen winnen had ik maar iets meer focus gehad. Minstens tweemaal heb ik naar de tegenstanders gekeken tijdens de wedstrijd… waarom toch? Ik denk trouwens dat die gewoonte van mij behoorlijk hautain moet overkomen naar de anderen (als ze het merken). Diegene die eerste werd had extreem veel geluk niet op de laatste horde gevallen te zijn; het scheelde bitter weinig want hij bleef keihard haken in de laatste horde. Man wat was die blij dat hij me net voor was kunnen blijven! Proficiat aan Bart Van Caeyzeele.

Ben gaan winkelen over de middag. Ik heb even geslapen in de slaapzak in de auto. Rond 14u beginnen opwarmen. Ik voelde me behoorlijk fris; er zat zeker wat in. Ik stond de gehele tijd derde… tot… Bart met zijn laatste sprong me voorbij schoot. Vierde plaats op BK… niet treur nie, is bay goed. Eerste sprong: 5m36. Prima! Tweede slecht uitgevoerd, en niet hoog gegaan: 5m17. Dan drie zeer goede sprongen op rij; telkens nul want enkele mm of cm over de lijn. Laatste sprong (echt al moe!) een anderhalve voet achteruit: 5m06. Bart Robben 5.59 - Guy Riske 5.55 - Bart Piccavet 5.43. Concurrentie voor volgend jaar: Poulain Philippe 5.98 M45!

Zéér noemenswaardig en bewonderd die dag:
Luc Vervynck 60m  7”44 en 200m 23”55
Dirk Bonte 60m 7”57 200m 24”08
Clubcollega Jurgen Goethals winst in hinkstapsprong met 11m77!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten