14/08 T104 Korte sprinttraining

:: opwarming
:: streching
:: loopoefeningen
:: eerste reeks 8 latjes op zeven voet, tweede reeks op zes voet; driemaal met 1 min rust; 5 min rust tussen drie reeksen
:: 4 maal 120m 90%

Behoorlijk geschrokken vandaag want ik heb in volle sprint een freel meisje van een jaar of elf omvergelopen. Amaai was me dat een klop! Ik dacht dat ze in twee was, maar ze had niks. Trainde gewoon door! Straffe madam! In een reflex heb ik gesprongen en me over mijn schouder gerold en heeft ze geen klop van knieƫn of voeten gehad. Oef! Het arm schaap zat zich dan nog honderduit te verontschuldigen... Mijn rechterschouder is goed geschaafd en ik was de volgende ochtend behoorlijk stram; komt goed.

De sprintjes samen met Eline gingen wonderlijk vlot; de laatste deed ik voluit en klokte af op 13"49... zelfs al drukte ik misschien fout af... het ging enorm vlot en hard. 24" en iets op 200m?! De rust brengt op! Voor de duidelijkheid mijn vorige snelle sprinttraining was op 05/06! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten