PALMARES en mijn nieuwjaarsbrief 2013

Met het inzetten van het nieuwe jaar werden ook de nieuwe voornemens uitgesproken. En ik moest vroeg of laat kleur bekennen... Op mijn 44ste ga ik voor tienkamp. Weliswaar met een gezonde dosis angst voor het onbekende, maar absoluut zonder podiumvrees.


PK Vijfkamp Deinze Anton Descamps (Scholier - 2619p) en mezelf
Dieter Geenens (MAS40 - 2054p)
2012 was voor mij persoonlijk een prachtig sportjaar. Slechts twee jaar bezig met atletiek en op één of andere wonderlijke manier bracht al dat trainen het één en ander op: Provinciaal kampioen vijfkamp, Vlaams kampioen vijfkamp en zowaar Belgisch kampioen vijfkamp. Mijn mooiste sportherinnering van het afgelopen jaar is niet één of andere prestatie, maar wel het simpele samen genieten van de overwinning met (geloof je nog in toeval?!) mijn dorpsgenoot Anton...

Deze blog is geen loftrompet over eigen kunnen, maar een simpel nuttige rapportage van de trainingen en gebeurtenissen. Het helpt vooral mezelf om focus en overzicht te houden.
Dieter Geenens 01/01/2013




Palmares:

Belgisch Kampioenschap:

Goud:                   speer (’11); 60mH* (’12 en ‘13); vijfkamp (’12 en ’13)
Zilver:                  110mH (’12 en ’13); 60mH (’13); 200m* (’13)
Brons:                  speer (’13); vijfkamp* (’13)

Vlaams Kampioen: 

speer (’10 en ’11); 110mH (’12); vijfkamp (’13)

Europees Kampioenschap:

200m* (halve finale; ’11)
speer (12de plaats; ’11)


(*) = indoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten