Provinciaal kampioenschap indoor zo 06/01/13

Dolgelukkig met de overwinning op de horden 60m in 9"99! Een droomtijd voor 100m sprint in een volgend leven... Maar wat deed ik fout bij de start? Ik hing over de eerste horde met het verkeerde been. Alles gedaan in vierpas; driepas durf ik niet. Quote van Jennifer "Het is mijn beeb droom om jou dat in driepas te zien doen!" Ik zal maar verder mijn best doen zeker?

Gemengde gevoelens bij 60m sprint; ik had veel te weinig agressie en focus... Waarom keek ik naar de tegenstanders? Waarom bleef ik niet versnellen? Toch een nieuw PR, maar ik wil het opnieuw doen. Misschien in te passen op de wedstrijd van 23/01?

Vooraf (zaterdag) behoorlijk veel stramheid in de bovenbenen; een viertal massages en verwarmende zalf heeft goed geholpen. Pijn in overgang achillespees-kuit is er weer; kunnen verhelpen met verwarmend windsel over nacht én kinesio-tape tijdens wedstrijd.
PK opwarming 60m horden
PK opwarming 60m
PK cooling down

Horden 60m: Provinciaal Kampioen met 9"99 (blijkbaar toch 7 jaar geleden dat een leeftijdsgenoot nog beter liep)
60m sprint: Brons op PK met 7"80.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten