03/02 BK Vijfkamp Indoor

Even dus een realitycheck gehad... Prestaties gingen vandaag bergaf, eigenlijk beneden niveau. Fouten bij de horden, twee nulsprongen bij ver en dus een derde zeer matige poging. Bij kogel was er slechts 1 poging redelijk, en bij hoog was ik na een goede opwarming (1m45) waardeloos in wedstrijd. Na overleg - maar eigenlijk met een 100% "oef" - geen 1000m gelopen.

Sakkerend op het lage energiepeil en het krampachtig proberen meer te geven! Dat werkte dus niet. 
Of er broedt iets, of ik heb de afgelopen maanden teveel gevraagd van mezelf... Ik ga er nu geen uitspraken over doen. Trainers Jennyfer en Floris vragen te rusten tot ergens 13 februari, ik vermoed dat zoiets verstandig is. 

Misschien ga'k vissen samen met onze Sten, of hoe iets negatief superpositief wordt... (een idee van mijn vrouwke; ik ben al bij dat ze me niet vroeg mee te gaan naar de breilessen).

Prestaties:
10"18 horden
5m09 ver
8m59 kogel
1m30 hoog
... of iets in die grootte-orde. En dat is... total utterly full throttle crap.

Highlights of the day... Steun van de vijfkampcollega's, Koen, Febe, en de trainers. Gerda, Jo, Brecht, Sandy, Janne en vriendin kwamen supporteren/troosten + trainingsmaatje Anton die in al zijn faalangst en wispelturigheid zich toch nog driedubbel plooit om 3'04" neer te zetten op 1000m, en zo brons neemt op Vlaams Kampioenschap. Positiviteit! Katrien en Sten die het goed doen... 

Zo meteen even een nachtwandeling in de regen, ... en ik ga met de glimlach op het gezicht slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten