Samenvatting van januari en vooruitblik

:: 36 uur training + 1 wedstrijddag
:: Provinciaal Kampioen 60m horden Masters40 in 9"99 (nieuw PR) op 06/01/13 te Gent
:: Derde op Provinciaal Kampioenschap 60m in 7"80 (nieuw PR)
:: 1/3 van de trainingsuren ging naar powertraining; 1/4 naar halve fond.
:: Polsstok blijft een zorg; slechts éénmaal heb ik wat basisoefeningen gedaan.




Voornemens:

  • Met de glimlach naar het Belgisch Kampioenschap Meerkamp Indoor 03/02. Top vijf zéker halen en meer dan 2580 punten halen (mijn PR).
  • Doorwerken naar Belgisch Kampioenschap 09/03 waar ik twee disciplines mag doen; 60m horden doe ik al zeker (titel te verdedigen!).
  • Trainingintensiteit aanhouden, maar meer slapen.
  • Polsstokoefeningen opnemen. Minstens elke zaterdag inlassen (thuis; basisoefeningen)
  • De trainingsmaatjes beter leren kennen.

Al bij al eigenlijk ongelooflijk dat dit allemaal zonder blessures lukte. Ik heb nog oneindig veel technisch bij te schroeven, en dat lukt - ondanks het trage leertempo dat ik heb - beetje bij beetje. Maar dus zeker rechtstreeks merkbaar in de resultaten. Combineren met thuis en op het werk lukt (voorlopig). Een grote merci aan de collega's die mee de trainingen in het duister en in de koude doorworstelden. Een grote merci aan de trainers Jennifer en Floris die een "ouwe zak" motiveren. Een grote merci aan vrouw, kind en familie voor het geduld en het enthousiasme. Voor straks: De lente brengt zon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten