31/07 Rust ... werd T96 recuperatietraining

Geen trainingen meer gepland!

Want... als maandag een 2 op tien was qua fitheid, zit ik na de derde dag goede zorgen nog steeds maar op een 5 op tien... 

Toch heb ik er goede hoop op. Zonet mijn muziekkeuze doorgestuurd voor de powertraining maandag en ik moet zeggen dat het herbeluisteren van die nummers me serieus opgepept heeft :-) (eerste smile in dagen! en dus de glimlach officieel teruggevonden...)

Dit is mijn bijdrage (waarvan ik vrees dat sommigen hoofdpijn krijgen):

1. Broken Face - Pixies
2. Killing in the name - Rage Against the Machine
3. Search and Destroy - Iggy and the Stooges
4. A Forest - The Cure
5. Under pressure - Queen and David Bowie
6. Dust in the Wind - Kansas
7. Sleeper in Metropolis (original) - Anne Clark
8. Dear Prudence - Siouxsie and the Banshees
9. Biggest & The Best - Clawfinger
10. The Tribe - Caspar Brotzmann

Maar evenzeer (meer algemeen gesmaakt)
Perfect Day - Lou Reed
Black - Pearl Jam
Weak - Skunk Anansie
Fire - Red hot Chilli Pepers
Dancing Barefoot - U2
De Roos - Ann Christy
Leef - Sarah Bettens
Fietser - Boudewijn de Groot
La pulce d'acqua - Angelo Branduardi
The Voyage - Christy Moore
Heroes - David Bowie
Running against the wind - Bob Seger

Cheers! Dieter

Na aandringen en motivatie door Katrien:
:: 15 min herstelloop
:: 3 versnellingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten