14/05 T64 Hoogspringtraining

:: opwarming
:: stretching en loopoefeningen 
:: oefeningen uit stand flob vanop drempel
:: sprongen vanuit zevenpas (10 voetjes - 15+10+11 voetjes)
:: salto en toestanden op de mat
:: cooling down

Moet worden: 9 voetjes - 15+11+11 voetjes en ruimere bocht nemen.

Vermoeidheid nog absoluut in de benen, en wat pijnlijke knieën. Mijn elleboog en rechterarm is echt vermoeid; Katrien merkt enkele blauwe plekken op aan de binnenkant van mijn biceps en mijn elleboog... bizar... oorzaak en gevolg?! Blijkbaar kwetsuur opgelopen bij het werpen zondag? Ik heb niks acuut gemerkt. Ijs en bandage is de voorlopige remedie. 

Ik heb even de kopjes bij elkaar gestoken; het lijkt mij verstandig niet te piekeren over alle tien disciplines van tienkamp... Wel verder trainen zoals hoort, maar toch even horden, ver en speer in mijn volledige aandacht houden. 

Eerstvolgende wedstrijden:
- Beker van Vlaanderen Masters (100m, ver en 4x400m) op 09/06
- Belgisch Kampioenschap Masters (100m, 200m, speer en 110mH) op 15-16/06.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten