W5 12/05 Beker van Vlaanderen alle categorieën

:: Speerwerpen 36m08
:: Verspringen 5m19
:: ASVO eindigt tweede in BvV Landelijke 2B

Amaai. Ooit was mijn motto: "When you die... go to hell to re-group". Hoe extreem mijlenver van dit machogedoe ben ik vandaag verwijderd?! 
Het fut, het geloof - en vooral de agressie - is even volledig weg. Daar waar anders het mentale aspect nét mijn ding is... 
Ik weet nochtans wat ik moet doen om te geloven; de rust en mijn ankerpunten opzoeken, mijn mantra; "de adem, de lucht, het groen, het bloed mijn aderen, je bent niet alleen, je bent traditie, je bent emo, je bent al die prachtige mensen, je vliegt, je bent dankbaarheid, je bent extreem, je bent sterk, extreem sterk, ..." En de actie visualiseren. 
En waarom nam ik niet zoiets simpel als een geluksbrenger mee? 

Vanavond gaf ik mezelf een straftraining; 30 één-stap-sprongen 2m50 ver en 70cm hoog (onze picknickbank in de breedte)... moeiteloos. Volgende keer doe je zo gek in de wedstrijd en niet thuis makker!!!

Er liepen er vanavond nog zo een paar triestige gevallen als ik in de kleedkamers rond... It comes with the job I guess... 

Hoe dan ook een proficiat aan de groep! en aan de club!



















De Meulemeester Alan - Van Vlaenderen Emiel - Van Hauwermeiren Jasper - De Lange Simon - Huwel Klaas - Van Coppenolle Floris - Berok Mohamed - Winnepeninckx Solomon - Rogge Simon - Lefebvre Daan - Gheerolfs Joachim - Vandeneede Jean-Baptist - Geenens Dieter - Ghyselinck Ben




http://www.kasvo.be/wedstrijden/2013/org130512uitslag.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten