20/11 Herdenking Valentien - Dikke sneeuwvlokken en koude T22 Sprinttraining

:: Opwarming
:: Stretching
:: Loopoefeningen op trappen
:: Tweemaal vier reeksen latjes lopen
:: Driemaal versnelling gevolgd door sprint voluit
:: Vier bochten sprint
:: Tweemaal 100m voluit
:: Uitlopen

Een heel zware avond! Het extreme weer deed me vrezen voor blessure; het afremmen na sprint ging gewoon niet door de verstijvende kou... Even ging ik forfait geven voor de afsluitende sprints, maar Koen en Margot gaven het goede voorbeeld, zodus toch voluit gegaan! Extreem diep geweest - ik zag door vermoeidheid nog met moeite waar ik liep - en bij het uitlopen volledig verkrampt. Ik kan geen stap meer zetten, maar in de warmte tot positieven gekomen.

Een mooie herdenking op de piste - in een indrukwekkende sneeuwbui - voor Valentien die vijf jaar terug doodgereden werd. Ik ben blij dat ik haar familie kan steunen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten