30/10 T11 Loopoefeningen en terugblik op stage

 :: Loopoefeningen; vééééél

Tja, de stage is zowat verteerd. Zeer tegen mijn verwachting in, ben ik er fysiek goed uitgekomen. Ik had gedacht meer op mijn tandvlees te zitten, maar niet dus en ik voel me hongerig naar meer.

Wat een absolute zegen was en is de begeleiding door Jennyfer en Floris die steevast – doordacht – elk vezeltje van uw lichaam weten af te trainen; dit niet teveel en ook niet te weinig. Ik heb verschillende keren wel moeten mezelf afremmen, of het kwam niet goed.

Een tweede absolute zegen was het compagnie; jong volkske dat z'n weg zoekt en vindt… met veel onzekerheid, maar altijd met de glimlach als ze bij elkaar zijn. D'er is dus een teamgeest die echt wel verschil maakt en ik denk dat de balans tussen discipline, ontspanning en onderling respect daar aan de basis ligt. De gesprekjes tussendoor tussen de atleten zijn vaak betekenisvoller dan wat ze op het eerste zicht lijken… Maar genoeg serieus gedoe;

Het was veertien jaar geleden dat ik nog eens een sportstage deed; en toen was ik een knettergek en ronduit gevaarlijk explosief klimmer. Nu slaag ik erin om op z'n minst te doen alsof dat ik volwassen en verantwoord bezig ben ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten