22/07 Vakantiemeeting KASVO

:: 100m
:: discus

12"32 en 22m32. What can I say...

Zeker niet tevreden; altijd opnieuw hetzelfde; goed in training en opwarming, doch een ramp op wedstrijd. Letterlijk bevend in de startblokken en letterlijk uit evenwicht bij discus. 

Pieken en dalen zijn eigen aan atletiek, maar dit is niet meer normaal. Demonstratiedrang, overconcentratie of nervositeit zijn veelal in zo'n situatie de boosdoener. Ik kan bijgod niet zeggen wat het bij mij is. Drink ik te weinig, doe'k mijn opwarming te fel en daardoor te kort, niermedicatie die dag vergeten, te weinig gegeten, opgejaagd door Sten die vervelend doet, teveel gepraat met de bekenden, te weinig basis, te oud en daardoor onregelmatig, ... Ik, ik weet het niet. What can I say...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten