26/07: Blessure - Mastermeeting Oudenaarde

:: 100m
:: discus

Opwarming samen met Christophe. Ruim tijd en heel relax drie rondjes ingelopen, zwaai en stretchoefeningen. Skip, hak in bil, ... nog 20 minuten voor de start van de reeksen. Even nog drie versnellingen alvorens de spikes aan te doen. Ik voel me beter dan afgelopen dinsdag op de laatste wedstrijd.  Frisser vooral.  
Na vijf stappen in de eerste versnelling is het weer zover: een serieuze pijnscheut in de tussenribspieren, en in een en dezelfde beweging ook adductoren rechts. Verdomd wat was dat nu? Voorzichtig probeer ik een tweede versnelling.  Neen die pijn is er onmiddellijk opnieuw. Over en out voor vandaag...

De collega's kijken raar op, wat gepraat, en naar de wedstrijden gekeken.  Tussentijden aan Freddy,  Jurgen, Patrick, Pieter en Martine bezorgd. Katrien is mij komen halen zodat ik niet met de fiets naar huis moet. Sten is meer tevreden: hij heeft drie pr's scherper gesteld in Sint-Niklaas VAL jeugdcriterium.

http://www.kasvo.be/wedstrijden/2014/eigen/org140726.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten