13/06 vooruitblik naar Belgisch Kampioenschap Masters te Lebbeke voor morgen en overmorgen

Vooruitblik BK 15-16/06/14

Deze ochtend deed de achillespees weer vervelend, maar de kinesiotape en de stretching doen wonderen. Ik zal er zaterdag en zondag op het BK staan!

zaterdag

Voor speer moet ik serieus uit mijn pijp komen tegen evenwaardige concurrentie; Na drie jaar sukkelen nog eens 40m gooien zou een feest zijn. Het gesukkel met de elleboog is - mits continu opletten en goede zorgen - eindelijk achter de rug! (CR 44m40).
Mijn PR is nog steeds 41m53, maar één van dees dagen ga ik dat gewoon verpulveren. Watch me! 

Op de 110m horden heb ik - zonder ongelukken - een serieus overwicht! Wat me extreem motiveert is dat er een Italiaan buiten competitie - Lorenzo Cicchelli - meedoet. Normaal is hij een second sneller; met andere woorden "mijn ideale haas". Huidig PR is 18"01 (CR 17"87).

zondag

Op de 100m en de 200m zijn we - na Erwin Thibeau die van een ander niveau is - met zijn vijven (5!) echt aan elkaar gewaagd. Ik ijver er naar om mijn PR's te benaderen of te verbeteren. Een knallende start gaat veel beslissen! PR's 12"20 en 24"53 (CR's 11""30! en 23"50!)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten