do 06/03 polsstok - het komt er eindelijk uit!

Zeer geslaagde polsstoktraining. 

De aanloop en het springen ging uitstekend tot op achtpas. Traag, maar goed uitgevoerd.

Dan over naar twaalfpas; en dat ging helemaal niet! Elie heeft me geholpen de aanloop volledig opnieuw uit te zetten... Ik moest liefst 9 voetjes achteruit, en de eerste maal dat ik dan sprong... Rustig starten in de aanloop, dan naar einde toe versnellen. Mooi rechtop, armbeweging tijdig op 10, 11, 12. Sterke insteek en afsprong omhoog... en kijk alles lukte...

Mooi veel tijd om verticaal te komen, en zelfs te draaien en stok weg te duwen... 2m80. Elie tevreden; ik tevreden.

Daarna lukte het niet meer voor geen knijt :-) But who cares. Met oefening zit hier nog veel meer in, want dit ging zonder snelheid, zonder de stok hoog te nemen en met een allereerste 12-pas aanloop. We zien wel. Happy!

De komende dagen zal ik proberen me zo te organiseren dat ik dagelijks zes keer een 12-pas aanloop kan doen (zonder springen weleenswaar). Volgende dinsdag nog 1 training en dan voor werk naar Cannes, en dan zaterdag 14 maart BK.

We gaan ze verrassen! zei Elie. En dus nu zeg ik dat ook: We gaan ze verrassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten