20/09 T123 Kogel

:: Opwarming en stretching
:: Loopoefeningen
:: Zes worpen met beide handen voorwaarts
:: Zes worpen met beide handen achterwaarts
:: Zes worpen vanuit stand
:: Acht worpen volledige beweging

Toch een belangrijk punt geleerd vandaag; voor het allereerst de positie van mijn rechtervoet actief gecorrigeerd... Het maakt het stoten volledig anders!!! Ik zie licht in de spreekwoordelijke tunnel; ik voel dat hierop trainen een grote prestatieverbetering kan opleveren. Ik kan bijna niet wachten om dit deze winter volop te oefenen en me eigen te maken.

Nog een belangrijk punt geleerd; met regelmaat namen van collega-atleten vermelden in de blog; het wordt geteld en scores bijgehouden! Competitie in werkelijk alles dus! Koen, Aline, Nienke plus 1! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten