26/09 vooruitblik naar Vlaams Kampioenschap zaterdag te Brasschaat

Vandaag heb ik Sten nog eens laten hoogspringen. Helaas blijkt niks evident; hij zit nogal in de knoop met z'n lijf; vijf centimeter gegroeid op korte tijd en eigenlijk dagelijkse spierpijn... Vooral de sprongstijl is serieus houterig geworden. Positief: zijn aanloop en instelling. Fingers crossed voor zijn Belgisch Kampioenschap zaterdag in Nijvel. Ik vermoed dat hij het moeilijk zal hebben om zelfs maar 1m25 te springen. Proberen er plezier in te houden zal de opdracht worden. We hebben toegezegd om hem zondag een vierkamp te laten doen; 100% plezier en geen prestatiedrang. Ik heb begrepen dat trainer Patrick een verrassing voor elk van zijn atleten zal hebben!!!

Ikzelf heb na opwarming enkele versnellingen en 1 lange sprint gedaan; een log loom en vervelend gevoel in de benen. Niet echt hoopgevend om 12"20 op 100m te verbeteren en 18"79 op 110m horden te verbeteren... maar ik heb morgen een volledige dag rust, thuis in de zetel. Ik heb de afgelopen dagen overdag heel hard gewerkt en 's nachts veel te weinig geslapen. Mijn Katrien loopt ziekjes en de zorgen houden me wakker. Hoe tekort aan rust gewoon keihard hakt in het vormpeil!

Ik moet 12"12 om Philippe Poulain van de vierde plaatst te stoten in de jaarprestaties (ik sta nu vijfde); in theorie moet ik dat kunnen.
17"87 om eerste te worden in de jaarprestaties op 110m horden (ben nu tweede) mag ik vergeten denk ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten