17/12 T38 hoogspringtraining indoor

:: opwarming
:: stretching
:: loopoefeningen aan de lat
:: vijf maal flop uit stand
:: vijf maal driepas schaar
:: vijf maal vijfpas schaar
:: vijf maal vijfpas flop
:: vijf maal zevenpas flop
:: uitlopen

Aanloop deftig bevestigd; 10 op 37 voetjes (zevenpas); 10 op 27 voetjes (vijfpas); 10 op 18 voetjes (driepas). 
Iedereen was eerst wat aan het sukkelen, maar door met rechterschouder bewuster weg te blijven van de lat en echt te letten op rugkromming kwam het bij mij toch min of meer goed. Maar ik moet dit gewoon nog ongelooflijk veel doen. Net als bij andere trainingen; ik voelde me fitter, en nergens pijn. Ik ben benieuwd naar waar dit gaat.

Zaterdag eerste wedstrijd sinds lang. Horden en ver; benieuwd waar we staan na al die trainingsarbeid. 

Luc Vervynck en Stefaan Deschamphelaere gesproken; goeie sfeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten