18/12 T39 korte sprint

:: opwarming
:: stretching
:: loopoefeningen in bocht
:: vier maal uitvalspas gevolgd door sprint
:: vier maal vijf loopsprongen gevolgd door sprint
:: vijf maal 40 m sprint met slede + 6kg
:: vijf maal 40 m sprint met startblok
:: twee maal 80m sprint met om de 20m versnellen
:: uitlopen

Tja, na al die training van de afgelopen dager er niet al te fris aan begonnen, maar er uiteindelijk toch door gekomen. Ik heb de neiging te denken dat ik goed zit; zeker de startjes zeggen wel het één en het ander...
Stokkestijf, elk spierke in de benen doet zeer en bij uitbreiding pijnlijke rug, knieën, schenen, schouders, bovenarmen en nek. Ik heb zo'n licht vermoeden dat dit een paar dagen zal blijven hangen, en dus ook in de wedstrijd zaterdag. Ik heb het plan om die wedstrijd met volle goesting en plezier - focus is voor later - aan te pakken. Chill.
Joris Cantaert op de trein gesproken; liever trainen dan blok en thesis vermoed ik :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten