21/12 W1 indoorwedstrijd en blessure

:: 60m horden
:: verspringen

De wedstrijd was extreem bizar. Ondanks een goede start, kwam ik verkeerd uit bij de eerste horde. In tijden niet gebeurd!  En de overige horden in driepas! Dat lukte me nog nooit.  Ik was ontgoocheld dat ik alles met mijn linkerbeen sprong, maar zielsgelukkig met de driepas... Alles werd verklaard toen de wedstrijdjury opmerkte dat de horden op verkeerde afstand stonden!!!
Na een uurtje wachten de wedstrijd opnieuw gelopen; met pijn in linkeradductoren op de tweede horde als gevolg... niet kunnen doorlopen 10"08 en blessure tot gevolg. 
Geen verspringen gedaan, wel blessure goed verzorgd. Even balen maar eigenlijk geen probleem; beste vormpeil moet er pas in de zomer zijn.
Anton en Yelena deden het goed. Ook master Luk Vervynck liep een 53" op de 400m. Super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten