13/01 T45 powertraining - blessure blijft me parten spelen

:: opwarming
:: lunge voorwaarts 30kg 2x 20
:: wisselsprong 30kg 2x 20

:: power clean 45kg 3x 6

:: power snatch 35kg 3x 6
:: squat 140kg 3x 8
:: jump squat 25kg 3x 8
:: leg curl 3x 8
:: bench press 50kg 3x 8
:: fly's 7kg 3x 8
:: pull over 20-30kg 3x 8
:: seated twist 5kg 3x 50
:: back extensions 1 leg 10kg 3x 20

:: 3x 6 loopsprongen + versnellen


Op de 50m versnellingen in de laatste oefening namen mijn collega's liefst 20m voorsprong; ik kon gewoon nog nauwelijk de ene voet voor de andere zetten. Zonder overdrijven: ik haalde nauwelijks een 12 per uur... Ik dus behoorlijk gechoqueerd en verontrust naar huis, maar gelukkig ging het de volgende ochtend al beter. Elke dag opnieuw wat minder pijn: da's uiteindelijk toch het signaal dat ik juist bezig ben.
Volgende vrijdag moet ik beslissen of ik inschrijf voor Belgisch kampioenschap vijfkamp indoor. Normaal worden er slechts 12 toegelaten, en ik zou het bijzonder idioot vinden geselecteerd te zijn, en dan forfait te moeten geven en daardoor iemands plaats af te snoepen... Nu ja; woensdag nog een training, donderdag screening bij de kine en vrijdag nog een training. Als dat goed voelt, schrijf ik in.


http://www.kasvo.be/wedstrijden/2014/kampioenschap/bkindoormeerkamp2.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten