17/01 T47 Sprint - beslissing: inschrijving voor Belgisch Kampioenschap Vijfkamp Indoor



:: opwarming
:: stretching
:: loopoefeningen
:: 60m sprint 2x
:: horden met twee benen met tussensprong 4x
:: horden met twee benen 4x
:: 30m sprint - 15 uitlopen - 30m s - 15m uitl - 15 m s vijfmaal
:: 15m loopsprongen - 15m lopen - 15m sprint
:: 3 x 120m voluit (4' R) - 10' R - 3 x 120m voluit (4' R)
:: uitlopen

Veel plyometrie en alles lukt! 
Ik heb nog steeds hinder van letsel, maar ik veronderstel dat dit tegen 2 februari (BK en KvV Vijfkamp Indoor) in orde komt... Ik heb me dus ingeschreven! 

Mijn doel? Hoewel is het slechts als een training mag zien, streef ik naar meer dan 2.806 punten! Dan kom ik op de vijfde plaats in de Belgische ranking (all time) te staan voor Master 45 (met age factor). 

Podiumkansen? Serge De Smedt is met straatlengte torenhoog favoriet; Bart Robben is ook in principe beter; de rest ligt open... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten