16/11 zondag springen opbouw

:: opwarming 1u25' fietsen
:: stretching
pauze; trainingsgroep Floris begeleid 
:: opwarming 15' met daarin 4 x 30" sneller
:: lenigheid en vormspanningsoefeningen
:: 2 versnellingen (1 x vooruit, 1 x achteruit)
:: trapjes :
5 x snel trap per trap
5 x snel per 2 trappen
5 x sprongen trap per trap
5 x sprongen per 2 trappen ( let op licht springen)
2 x hinken links
2 x hinken rechts
tussen reeksen 3'-5' rust
:: 2 lange versnellingen op gras
:: 6 x 200 m ( 23-24" / 100 m ) met 100 m zeer rustig tussenjoggen 

Een zware start van de dag; 's ochtends Katrien begeleid bij de 10km test van de start-to-run. Ze heeft het zéér goed gedaan: 57'25". En als eerste geëindigd van de groep en eigenlijk relatief fris aan de finish. Elkeen van de runners heeft het gehaald! Proficiat!

Aansluitend de groep van Floris begeleid; echt plezier haal ik er niet uit. Als je ziet hoe moeizaam die gastjes vordering maken, en eigenlijk niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Maar soit, er zit wél wat spirit in. Ook doet het me nog meer beseffen hoe straf onze Sten zijn karakter en verbetenheid is, en dat is ook een winstpunt nietwaar?

Om 12u mijn eigen training op mijn eentje gestart; het ging prima, helemaal zen geworden; 'k voel me prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten