01/02 voorbeschouwing BK Meerkamp Indoor


Alleen Nienke en ik treden aan op het BK Meerkamp Indoor te Gent. Ik heb deze week een zeer rustige trainingsweek achter de rug, en naar goede gewoonte vlieg ik er dan even in vvooruit het werk... Hoe dan ook de sportrust heeft me goed gedaan. 

Ik deed gisteren een opwarming stretching loopoefeningen en twee sprintjes.. die twee sprintjes waren al aan 80-90%. Ik kan me dus zonder schroom aan het BK wagen. Vandaag rustig en verzorgen + eten en drinken voor morgen prepareren.

Ik keek voor het eerst gedetailleerd naar de deelnemerslijst; verdorie... was nu ik top en zonder pijn, dan rolde ik ze allemaal op! Ik ben zo goed voorbereid. 

We zien wel; ik hoop het vooral met de glimlach uit te doen morgen. Dat is de enige doelstelling die telt, de rest komt of komt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten