19/05 maandag testen

:: opwarming
:: stretching
:: loopoefeningen
:: 30m driepuntstart
:: ver vanuit stand
:: drie loopsprongen en vertesprong
:: 4kg kogel achterwaarts
:: 6 min test
:: uitlopen

Mannekes toch, wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Wat pijn in de knieën vooraf, en vooral bang om zes minuten alles te geven terwijl ik me absoluut niet fit voel...
Ronde 1 in 1min25; achter Vie gebleven,  de rest was te snel gestart.
Ronde 2 in 1min 30; voorbij Vie gegaan en dan op jacht naar Yelena en Elard die toch een 80m genomen hadden.
Ronde 3 in 1min40; ik slaag er in om in het zog van Yelena te geraken in de tegenwind rond meter 1100m
Ronde 4 rond meter 1300 voorbij Yelena en rond meter 1400 voorbij Elard. In 1min25 de 375m gehaald. 15km750 per uur. 
Blij! Ik kon beter, maar ben oprecht simpel blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten